יש לכם אתר חנות? בלוג? או אתר שיווקי אחר? שתרצו למשוך אליו יותר משתמשים? יש דרך לעשות זאת! לא אדבר על הגדלת טראפיק לאתר אלא איך להגדיל את כמות המשתמשים או הנרשמים או הקונים לאתר שלכם (מהגולשים הקיימים). ישנה טכניקה פשוטה שתגדיל לכם משמעותית את אחוזי ההמרות וגם תיתן ערך מוסף דרך קבלת פידבקים.
מה זה פידבק ולמה אני צריך אותו?
פידבק באינטרנט בדרך כלל מתייחס לתגובה של המשתמש. הפידבק יכול להיות חיוב או שלישי. לרוב יהיה קצת מזה וקצת מזה. יכול להיות גם פידבק שהוא תשובות לשאלות או שאלות עקב מידע שהצגנו באתר. בגדול כל תגובה היא סוג של פידבק שאותו אנחנו יכולים לנתח ולשפר את ההמרות שלנו וחווית הגלישה באתרנו. למשל, אם קיבלנו פידבק מאדם שהפוסט שרשמנו מעניין אותו והיה רוצה לדעת יותר על כיצד להגדיל את כמות הנרשמים לאתר. יכול להיות שהיינו למדים כי יש ביקוש לסוג תוכן שכזה ושווה לנו לרשום טיפים נוספים בנושא זה. או אם קיבלנו פידבוק שלילי כי יש קושי להבין את הכתובת כי הטקסטים קטנים מידי לקריאה אז היינו למדים כי יש צורך לשים אפשרות הגדלת טקסט באתר שלנו. כל פידבק שתקבלו הוא משמעותי. טפלו בו במסירות ותרוויחו חיבור עם המשתמשים שלכם שיעריכו אתכם עוד יותר.
אחרי שהבנו מה זה פידבק . איך זה קשור להגדלת רשימת התפוצה או מכירות??
בשביל ליצור יותר נרשמים לאתר. יש שתי דברים שאתם צריכים ליישם בו.
1. אפשרות להרשמה מתוזמנת - טופס הרשמה לרשימת דיוור שמתוזמן לקראת סיום הקריאה של הפוסט יגדיל את כמות הנרשמים . מכוון שהגולש קרא את המאמר ועכשיו זה זמן מצויין להציע לו תכנים נוספים באופן שוטף.
2. להציע לו במעמד ההרשמה מתנה! תנו לגולש לכם מתנה עם ההרשמה. לצורך דוגמה זה יכול להיות מדריך או סדנה מובנית (4 או 5 שיעורים שנשלחים במייל) טיפים או אפילו דוגמות של המוצרים שלכם.
עכשיו תשלבו את השניים ותרוויחו בענק!
אנשים חדשים נרשמו לאתר שלכם? עכשיו צרו איתם חיבור ותרוויחו פידבקים.
המייל הראשון של ההרשמה, הוא מייל סופר חשוב! תדאגו שהוא יהיה יפה מכובד ואישי!. תודו לבנאדם שהחליט להירשם לאתר שלכם. תגידו לו שדעתו חשובה לכם ותשמחו אם הוא יגיד לכם איזה מידע מעניין אותו. מה חסר לו וכיצד אתם יכולים לעזור. תאפשרו לאדם להגיב למייל כמובן. אתם רוצים לדעת מה הגולש שלכם מחפש ומה חסר לו. מה הוא אוהב ומה הוא לא אוהב באתר שלכם. מכאן תרוויחו לקוחות חדשים שיתופים ופידבקים איכותיים.
ברגע שיצרת מייל שכזה למשתמשים שלך יקרו שני דברים אצל אותם משתמשים:
1. המשתמשים ירגישו שבאמת אכפת לך מהם
2. תפתח הדלת למערכת יחסים בינכם.
שיטה זו מוכיחה את עצמה כ win win situation . מכוון שגם המשתמשים של יהיו יותר מרוצים ויודעים שהפניה שלהם יכולה לשפר את התמורה שיקבלו וכן אתה תזכה ליותר חיבה \ לייקים שיתופים ואף מכירות.
יש לך מה להגיד? אשמח לתגובה