כתיבת מאמרים היא מעשה אומנות, החומר שאיתו אנחנו עובדים הוא המילים. אומנות מעשית המכוונת להנעה לפעולה, בסופו של דבר אנחנו רוצים שאנשים יקראו את המאמר שכתבנו לאתר שלנו, יכנסו לאתר ויצרכו את המוצרים שלנו או את השירותים שאנחנו רוצים לתת. השילוב בין כתיבה עניינית וטכנית לבין אומנות המילה הכתובה היא המפתח למאמר מנצח.
עליכם קודם כל להאמין בעצמכם ובמוצר או השירות שאותו אתם רוצים לקדם, זהו השלב הראשון שלאחריו הדרך כבר תהיה סלולה לפניכם, השלב השני הוא פשוט לכתוב כל מה שעולה על דעתכם, כל מה שנראה לכם חשוב ורלוונטי, ואז במלאכת עריכה עדינה להתחיל להפריד את העיקר מן הטפל. כתיבת מאמר מנצח אינה משימה בלתי אפשרית, חשבו באופן יצירתי, אל תרבו בציטוטים ובדוגמאות, פשוט זרמו עם הכתיבה, חלקו את המאמר לפסקאות, מאמר בן 500 מילים לשני פסקאות, אחת של 300 מילים ואחת של 200, או לשלושה פסקאות הראשונה ארוכה מעט מהשאר, התמקדו בכל פסקה בנושא ספציפי ובדברים קטנים המסתעפים ממנו, אל תעמיסו יותר מדי תוכן נתון, לא כל המרבה הרי זה משובח. כל אחד יכול לכתוב כולנו מסוגלים להעביר את המחשבות והרגשות שלנו למילים, כל מה שעלינו לעשות זה להאמין בעצמנו ובמה שאנחנו רוצים לקדם ומלאכת הכתיבה כבר תתחיל מתוך עצמה.
לכתוב כי אתה יכול: בלוג אישי
אם אתם כותבים בלוג אישי או ברצונכם לכתוב, אל תהססו מלכתוב, כתיבת בלוג היא מקום להבעת רגש מחשבה או עמדה, להציג את עצמכם, לספר חוויות, מקום במיוחד בשבילכם, מרחב וירטואלי שבו אתם עומדים במרכז העניינים, מקום שבו תוכלו להרגיש בנוח בטוחים בעצמכם וביכולות הכתיבה שלכם. הבלוג הוא פומבי ואתם רוצים לראות ולהראות, לכן כתבו בסגנון אישי שמשקף באופן הנאמן ביותר את האישיות שלכם, אל תנסו להיות מישהו אחר, אם הסגנון שלכם אקדמי ומורכב וזה מי שאתם אז זה בסדר אבל אם זהו ניסיון להיות מישהו אחר, אנשים אוטומטית מרגישים בכך, פשוט תהיו עצמכם, חשבו יצירתי, אל תעמיסו על הקוראים יותר מדי, נסו לעצור לנשום לפני כל פסקה, והעיקר תיהנו ממעשה הכתיבה עצמו, זה העיקר וזה המפתח להצלחה. לאחר הכתיבה השוטפת והאינטואיטיבית עברו על הדברים בשנית ובשלישית, תקנו בעדינות כל מה שנראה לכם מיותר או לא רלוונטי, בעדינות ובסבלנות הדרך לכתיבה בטוחה בידיים שלכם.
תוכן שיווקי וכתיבה באופן אישי - המפתח להצלחה בטוחה
תוכן שיווקי הוא שילוב בין יכולות כתיבה ספרותיות לחוש מקצועי ומעשי, אם אתם רוצים לפרסם את המוצר שלכם או להציע שירות מסוים, אתם חייבים לכתוב בצורה קלילה ומושכת, לא לנסות לתאר יותר מדי, בעיקר להניע לפעולה, תאמינו בעצמכם ובשירות או המוצר שאתם רוצים לקדם, אתם יודעים טוב יותר מכל אחד אחר מה הערך של מה שאתם מציעים, תנו לקורא מהעבר השני את התחושה שזהו בדיוק מה שחסר לו, אל תנסו לפתות או למשוך יתר על המידה, פשוט תנו למקצועיות שלכם להוביל והשאר כבר יעשה מעצמו.
יש לך מה להגיד? אשמח לתגובה